Reklamacije

Loading...

REKLAMACIJE

 

REKLAMACIJE Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju potrebno je da oštećenje prijavite u roku od 24h, u suprotnom, Vaša reklamacija će biti odbijena.

PRIJAVA REKLAMACIJE

Porebno je odmah poslati mail na online@bambinashop.rs sa:

Brojem primljene Račun-otpremnice

Imenom i prezimenom

Kontakt telefonom

Razlogom odbijanja pošiljke

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja pakovanja ustanovili da isporučena roba oštećena, nesaobrazna naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pošaljete e-mail na online@bambinashop.rs sa:

Brojem primljene Račun-otpremnice

Imenom i prezimenom Kontakt telefonom Razlogom Reklamacije ili zamene proizvoda U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim ili telefonskim putem, odgovorićemo vam na izjavljenu reklamaciju tj. zamenu i obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijema iste (izuzetak su nameštaj i tehnička roba,

kada je rok za rešavanje reklamacije 30 dana).

Prilikom rešenja Reklamacije, ukoliko je odobrena, imate mogućnost:

Zamene za isti proizvod

Zamene za drugi proizvod

Povrat novca

Pravo na reklamaciju imate ,od trenutka isporuke pošiljke, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (Sl glasnik RS 62/20144)

Prilikom evidendiranja Vaše Reklamacije, na mail će Vam biti poslata Dokumentacija vezano za povrat robe koju reklamirate.

U pitanju su dokumenta POVRATNICE ili dokumentacija za POVRAT NOVCA koja će se u našem sistemu voditi pod određenim rednim brojem.

U obavezi ste da navedenu dokumentaciju ištampate, popunite, spakujete sa Račun-otpremnicom i robom koju reklamirate.

U skladu sa dogovorom sa našim sektorom reklamacija o vremenu preuzimanja pošiljke od Vas,

pošiljku će preuzeti kurirska služba Dailly Express o trošku Bambinashopa-a.

Tek kad se pošiljka sa reklamiranom robom vrati, ukoliko je reklamacija odobrena i opravdana, biće Vam odgovoreno u skladu sa Vašim zahtevom za rešenje Reklamacije:

-Zamenom za isti proizvod

-Zamenom za drugi proizvod

-Povratom novca

-U svakom momentu možete dobiti pomoć i informaciju od naše korisničke podrške putem telefona 062 856-4144

REKLAMACIJE NA NESAOBRAZNOST ROBE

Postupak reklamacije proizvoda zbog nesaobraznosti ugovoru,

koja se pojavi u roku od dve godine od dana isporuke proizvoda potrošaču,

se vrši na način opisan u delu „Uslovi korišćenja i prodaje“.

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača,

molimo Vas da nas obavestite telefonom ili putem e-maila na online@bambinashop.rs

 

NAPOMENA: Potrošač nema pravo da odustane od Ugovora u slučaju isporuke zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke (član 36 Zakona o zaštiti potrošača).

NAPOMENA:Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste i sa uslovima reklamacije.

Sva prava zadržana © 2022 Bambina
POZOVITE