
REKLAMACIJE
REKLAMACIJE Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju potrebno je da oštećenje prijavite u roku od 24h, u suprotnom, Vaša reklamacija će biti odbijena.
PRIJAVA REKLAMACIJE
Porebno je odmah poslati mail na online@bambinashop.rs sa:
Brojem primljene Račun-otpremnice
Imenom i prezimenom
Kontakt telefonom
Razlogom odbijanja pošiljke
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja pakovanja ustanovili da isporučena roba oštećena, nesaobrazna naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pošaljete e-mail na online@bambinashop.rs sa:
Brojem primljene Račun-otpremnice
Imenom i prezimenom Kontakt telefonom Razlogom Reklamacije ili zamene proizvoda U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim ili telefonskim putem, odgovorićemo vam na izjavljenu reklamaciju tj. zamenu i obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijema iste (izuzetak su nameštaj i tehnička roba,
kada je rok za rešavanje reklamacije 30 dana).
Prilikom rešenja Reklamacije, ukoliko je odobrena, imate mogućnost:
Zamene za isti proizvod
Zamene za drugi proizvod
Povrat novca
Pravo na reklamaciju imate ,od trenutka isporuke pošiljke, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (Sl glasnik RS 62/20144)
Prilikom evidendiranja Vaše Reklamacije, na mail će Vam biti poslata Dokumentacija vezano za povrat robe koju reklamirate.
U pitanju su dokumenta POVRATNICE ili dokumentacija za POVRAT NOVCA koja će se u našem sistemu voditi pod određenim rednim brojem.
U obavezi ste da navedenu dokumentaciju ištampate, popunite, spakujete sa Račun-otpremnicom i robom koju reklamirate.
U skladu sa dogovorom sa našim sektorom reklamacija o vremenu preuzimanja pošiljke od Vas,
pošiljku će preuzeti kurirska služba Dailly Express o trošku Bambinashopa-a.
Tek kad se pošiljka sa reklamiranom robom vrati, ukoliko je reklamacija odobrena i opravdana, biće Vam odgovoreno u skladu sa Vašim zahtevom za rešenje Reklamacije:
-Zamenom za isti proizvod
-Zamenom za drugi proizvod
-Povratom novca
-U svakom momentu možete dobiti pomoć i informaciju od naše korisničke podrške putem telefona 062 856-4144
REKLAMACIJE NA NESAOBRAZNOST ROBE
Postupak reklamacije proizvoda zbog nesaobraznosti ugovoru,
koja se pojavi u roku od dve godine od dana isporuke proizvoda potrošaču,
se vrši na način opisan u delu „Uslovi korišćenja i prodaje“.
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača,
molimo Vas da nas obavestite telefonom ili putem e-maila na online@bambinashop.rs
NAPOMENA: Potrošač nema pravo da odustane od Ugovora u slučaju isporuke zapečaćene robe koja se ne može vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koja je otpečaćena nakon isporuke (član 36 Zakona o zaštiti potrošača).
NAPOMENA:Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI, saglasni ste i sa uslovima reklamacije.